Noves formes de comunicació publicitària televisiva : impacte visual, reconeixement cognitiu, reactància psicològica i comportament del telespectador - Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
 
  • Consultes: 245
  • Descàrregues: 61

Estadístiques globals del DDD: http://serveis.uab.cat/ddd/content/estadistiques

Accessos per anys i mesos
Anys Consultes Descàrregues
   
2016
11 1
   
2015
17 4
   
2014
40 9
   
2013
86 15
   
2012
91 32
Download: 89434.csv
Accessos per països i dominis
Països Consultes Descàrregues
   
Espanya
109 41
   
Estats Units
90 5
   
Xina
21 4
   
Rússia
3 3
   
Ucraïna
3 1
   
Mèxic
2 2
   
França
4 0
   
Bangla Desh
4 0
   
Suïssa
2 1
   
Aràbia Saudita
1 1
   
Perú
1 1
   
Altres
5 2
Download: 89434.csv
  • Entenem per consulta l'accés a un registre del DDD, o la descàrrega si aquesta no es fa des del registre complet.
  • Entenem per descàrrega l'accés al fitxer que conté el text complet, imatge, àudio o vídeo. En els registres que contenen més d'un fitxer se sumen conjuntament totes les descàrregues.
  • Eliminem de les estadístiques els accessos dels robots i del personal de gestió. Definim com a robots aquells ordinadors que consulten almenys un cop l'any el fitxer de robots o el servidor oai, o d'altres detectats per nosaltres. Els ordinadors de gestió són aquells que han accedit a pàgines de manteniment.
  • Per determinar les consultes per país s'usa l'API de GeoIP.