Juvenile perception of advertising : from audiovisual processing to advertising response - Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Estaún i Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
 
  • Consultes: 237
  • Descàrregues: 68

Estadístiques globals del DDD: http://serveis.uab.cat/ddd/content/estadistiques

Accessos per anys i mesos
Anys Consultes Descàrregues
   
2016
8 0
   
2015
22 9
   
2014
71 20
   
2013
97 14
   
2012
39 25
Download: 89681.csv
Accessos per països i dominis
Països Consultes Descàrregues
   
Estats Units
90 6
   
Espanya
46 21
   
França
17 10
   
Xina
16 7
   
Mèxic
8 4
   
Eslovàquia
7 4
   
Panamà
6 4
   
Veneçuela
5 4
   
Guatemala
7 0
   
Rússia
6 0
   
Itàlia
6 0
   
Altres
23 8
Download: 89681.csv
  • Entenem per consulta l'accés a un registre del DDD, o la descàrrega si aquesta no es fa des del registre complet.
  • Entenem per descàrrega l'accés al fitxer que conté el text complet, imatge, àudio o vídeo. En els registres que contenen més d'un fitxer se sumen conjuntament totes les descàrregues.
  • Eliminem de les estadístiques els accessos dels robots i del personal de gestió. Definim com a robots aquells ordinadors que consulten almenys un cop l'any el fitxer de robots o el servidor oai, o d'altres detectats per nosaltres. Els ordinadors de gestió són aquells que han accedit a pàgines de manteniment.
  • Per determinar les consultes per país s'usa l'API de GeoIP.