Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/90049
Intel·ligència artificial aplicada a un joc beat'em up en 2D
Adan López, Carlos
López Hernández, María del Mar
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2012
Descripció: 61 p.
Resum: Creació d'un joc del tipus Arcade beat'em up en 2D utilitzant escenaris amb una certa profunditat de moviment i dotant als personatges no jugadors i altres objectes d'Intel·ligència Artificial de manera que el seu comportament no sigui sempre lineal i aprofitant-ho per afegir nivells de dificultat.
Resum: Creación de un juego del tipo Arcade beat'em up en 2D utilizando escenarios con una cierta profundidad de movimiento y dotando a los personajes no jugadores y otros objetos de Inteligencia Artificial de manera que su comportamiento no sea siempre lineal y aprovechándolo para añadir niveles de dificultad.
Resum: Development of an Arcade game type beat'em up in 2D using stages with some moving depth and providing the non playable characters and other objects with Artificial Intelligence so that their behavior is not always linear and taking advantage with this to add some difficulty levels.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Català.
Document: bachelorThesis
Matèria: Videojocs -- Disseny ; Intel·ligència artificial -- Aplicacions

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/194541


61 p, 2.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Enginyeria. Projectes de final de carrera > Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes. PFC

 Registre creat el 2012-05-15, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir