Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/90089
CRM : Centro Metalúrgico de Sabadell
Olid Castilla, Jonathan
Benítez Fernández, Yolanda,
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2012
Descripció: 78 p.
Resum: El proyecto está basado en la creación de una herramienta para poder gestionar las relaciones que el Centro Metalúrgico de Sabadell tiene con sus clientes. La tarea a desarrollar es un CRM (Custom Relationship Management) para gestionar todos los servicios y ofertas que ofrece el centro con sus clientes, desde cursos impartidos u organizados, consultas que tienen los empleados de los socios, asesoramientos, acciones de los clientes pero también información útil para conocer el estado de acciones comerciales con un cliente, contactos de un socio, así como sus empleados.
Resum: El projecte està basat en la creació d'una eina per poder gestionar les relacions que el Centre Metal·lúrgic de Sabadell té amb el seus clients. La tasca a desenvolupar és un CRM (Custom Relationship Management) per poder gestionar els serveis i ofertes que ofereix el centre als seus clients, des de cursos fets o organitzats, assessoraments, accions dels clients però també informació útil per conèixer l'estat de les accions comercials amb un client, contactes d'un soci així com els seus empleats.
Resum: The project is based on creating a tool to manage the relationships between the Centre Metal·lúrgic Sabadell has with its customers. The task to develop is a CRM (customer Relationship Management) to manage all services and offers provided by the facility to its customers, from courses taught or organized, consultation with employees of partners, consulting and customer actions but also useful information about the status of commercial activities with a client, contacts of a partner and its employees.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis
Matèria: Relacions amb els clients -- Direcció i administració -- Automatització

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/182715


78 p, 3.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Enginyeria. Projectes de final de carrera > Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió. PFC

 Registre creat el 2012-05-16, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir