000090150 001 __ 90150
000090150 005 __20140219175244.0
000090150 024 8_ $9 driver $9 artpubuab $a oai:ddd.uab.cat:90150
000090150 035 __ $9 articleid $a 20136196v5n2p65
000090150 041 __ $a cat
000090150 100 __ $a Méndez i Navarro, Anna $u Universitat Autònoma de Barcelona
000090150 245 1_ $a Ensenyar i aprendre coneixements gramaticals al voltant de la frase : una experiència a cicle inicial
000090150 520 3_ $a Amb l’objectiu de donar suport als centres en el tractament de les llengües en el context de l’actual diversitat lingüística i cultural, el Departament d’Ensenyament promou des del curs 2007-2008 el nou Projecte d’actualització de la metodologia d’Immersió Lingüística. El projecte consisteix bàsicament en facilitar a les escoles integrants els recursos formatius necessaris per assolir amb èxit aquest repte. Una de les activitats de les diverses accions formatives es complementa amb unes sessions de modelització en què formadores del Departament exemplifiquen com desenvolupar a les aules les estratègies i els continguts abordats en la formació. En aquest context el present article es proposa analitzar una de les sessions de modelització sobre l’ensenyament de coneixements al voltant de la frase al Cicle Inicial. Una anàlisi que permet destacar algunes qüestions a optimitzar en aquestes sessions.
000090150 546 __ $a Català
000090150 540 __ $a Tots els drets reservats $u http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
000090150 599 __ $a recerca
000090150 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/article
000090150 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/publishedVersion
000090150 773 __ $g Vol. 5, Núm. 2 (maig-juny 2012), p. 65-81 $t Bellaterra journal of teaching and learning language and literature $x 2013-6196
000090150 856 40 $p 17 $s 158500 $u http://ddd.uab.cat/pub/jtl3/jtl3_a2012m5-6v5n2/jtl3_a2012m5-6v5n2p65.pdf
000090150 973 __ $f 0065 $l 81 $m maig-juny $n 2 $v 5 $x jtl3_a2012m5-6v5n2 $y 2012
000090150 980 __ $a ARTPUB $b JTL3 $b UAB