Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/90678
Anàlisi Psicològica de l'Activitat Docent [102600]
Cladellas Pros, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2012-13
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Psicologia [954]
Titulació: Graduat en Psicologia [2502443]
Resum: Aquesta assignatura pretén apropar a l'estudiant al coneixement psicològic del professor, tant pel que fa a les variables clàssicament reconegudes com a significatives per al desenvolupament del procés instruccional (ex: el pensament del professor, els processos de planificació, la gestió del temps, etc. ) com d'altres de contingut personal emocional i social (emocions, motivacions, expectatives, etc. ) que, tal vegada amb menys reconeixement explícit, exerceixen tanmateix una molt notable influència en la seva actuació professional. Així també es pretén que l'estudiant tingui una visió clara de quines metodologies utilitzen els diferents docents, així com els instruments que hi ha per avaluar a aquests. Tota això dins del context del procés ensenyament-aprenentatge.
Llengua: Català



4 p, 15.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-05-31, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir