Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/90790
Aprenentatge col·laboratiu per millorar la redacció acadèmica
Martínez Fernández, J. Reinaldo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Data: 2012
Resum: Investiguen l'efecte de nous mètodes perquè els estudiants universitaris incorporin de forma més efectiva la seva veu i la veu de l'autor, en els seus escrits acadèmics. Aquest estudi aprofundeix en com l'aprenentatge col·laboratiu, la revisió mútua entre estudiants i professors i el feed-back entre iguals serveixen per a millorar l'escriptura acadèmica, en el cas dels estudiants de doctorat. A la vegada, els estudiants, que han quedat molt satisfets amb l'experiència, han après a revisar els textos dels altres així com els propis de forma més eficaç.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, abril 2012, p. 1-2



2 p, 63.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2012-06-04, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir