Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/91059
Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561]
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2012-13
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Psicologia [954]
Titulació: Graduat en Psicologia [2502443]
Resum: S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Situar la publicidad en el context de les ciències socials Identificar els elements psicològics de la comunicació publicitària Identificar el processament cognitiu, especialment el llenguatge dels sentits, que intervé en la comunicació publicitària Conèixer com es programa una campanya publicitària i en quina fase pot intenvindre el psicòleg Aplicar els coneixements psicològics a la creació d'un anunci o campanya publicitària.
Llengua: Català



4 p, 13.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-06-08, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir