Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/91281
Ús del fons virtual BREVIA als estudis de Publicitat i Relacions Públiques
Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior

Títol variant: Uso del fondo virtual BREVIA en los estudios de Publicidad y Relaciones Públicas
Títol variant: Use of virtual BREVIA collections for studying Advertising and Public Relations
Publicació: IDES 2008
Resum: Es presenta la construcció d'una plataforma digital per facilitar l'ensenyament dels estudiants de la prova pilot de Publicitat i Relacions Públiques. Aquesta plataforma es constitueix com la Biblioteca de Recursos Virtuals que els alumnes poden fer servir al llarg de tots els estudis. El present treball especifica la manera com es construeix, els criteris de classificació, els materials col·locats i, en definitiva, com s'ha concebut la potencia que té la Biblioteca Virtual com a eina de reforçament de l'autoaprenentatge. La manera d'utilitzar aquest recurs i les possibilitats que ofereix, tant per als professors com per als alumnes, són algunes de les consideracions que es poden extreure del desenvolupament del projecte.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: bookPart
Matèria: Recursos virtuals ; Suport a l'autoaprenentatge ; Biblioteca virtual
ISBN: 978-84-490-2577-8
Publicat a: Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 75-86



Català
12 p, 122.3 KB

Español
12 p, 1.3 MB

English
12 p, 122.5 KB

Demostració plataforma virtual
1.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2012-06-14, darrera modificació el 2016-11-24



   Favorit i Compartir