000091286 001 __ 91286
000091286 005 __20141206122928.0
000091286 020 __ $a 978-84-490-2577-8
000091286 024 8_ $9 primocentral $9 driver $a oai:ddd.uab.cat:91286
000091286 041 __ $a cat
000091286 100 __ $a Feixas Condom, Mónica $u Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
000091286 245 1_ $a Ensenyant en anglès a la universitat, una experiència compartida
000091286 246 31 $a Enseñando en inglés en la universidad, una experiencia compartida
000091286 246 31 $a Teaching English at the university: A shared experience
000091286 260 __ $b Universitat Autònoma de Barcelona $b IDES $c 2008
000091286 520 3_ $a El treball que presentem recull un conjunt de reflexions que un grup de sis docents de diferents departaments de la Facultat de Ciències de l'Educació ha obtingut sobre l'experiència d'ensenyar les assignatures en llengua anglesa a la titulació de Mestre. Especialitat de Llengua Estrangera, i algunes estratègies docents que han portat a terme per tal de fer-la més efectiva. L'experiència prèvia i els intercanvis fets durant dos cursos acadèmics (2005-2007) en el marc d'aquest projecte han permès fer una anàlisi preliminar dels reptes que planteja l'ensenyament d'assignatures (no lingüístiques) en una segona llengua (anglès) en el sistema universitari català i, en concret, dels avantatges i dificultats de portar a terme un aprenentatge integrat de continguts i llengua (AICLE). Entre els avantatges, destaca el fet que l'aprenentatge de la llengua s'emmarca en un context real i els estudiants treballen continguts i desenvolupen competències lingüístiques alhora. Tanmateix, per als docents suposa assajar i compartir estratègies docents innovadores, com també mantenir una competència en llengua anglesa d'alt nivell. Les dificultats principals tenen relació amb el domini de la llengua dels estudiants, la capacitat del professorat per transmetre els continguts i motivar el treball en una segona llengua i per seleccionar les estratègies i els recursos didàctics més adients per treballar-los.
000091286 540 __ $a Tots els drets reservats $u http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
000091286 546 __ $a Català.
000091286 653 1_ $a Aprenentatge integrat de contingut i llengua (AICLE)
000091286 653 1_ $a Content and Language Integrated Learning (CLIL)
000091286 653 1_ $a Competències cognitivolingüístiques
000091286 653 1_ $a Educació superior
000091286 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/bookPart
000091286 700 __ $a Codó i Olsina, Eva $u Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
000091286 710 1_ $9 1171 $a Universitat Autònoma de Barcelona. $b Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
000091286 773 __ $g p. 137-148 $t Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) $z 978-84-490-2577-8
000091286 856 40 $p 12 $s 88393 $u http://ddd.uab.cat/pub/caplli/2009/91286/expdocinn_ciesoc_a2009p137.pdf $z Català
000091286 856 40 $p 14 $s 1293284 $u http://ddd.uab.cat/pub/caplli/2009/91286/expdocinn_ciesoc_a2009iSPAp137.pdf $z Español
000091286 856 40 $p 12 $s 105254 $u http://ddd.uab.cat/pub/caplli/2009/91286/expdocinn_ciesoc_a2009iENGp133.pdf $z English
000091286 980 __ $a CAPLLI $b UAB