Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/91288
Coordinació entre assignatures i implicació de l’alumnat
Ribas i Seix, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàtica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials)
Bigas, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàtica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials)
Guasch, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàtica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials)
Milian, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàtica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials)
Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Màrquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior

Títol variant: Coordinación entre asignaturas e implicación del alumnado
Títol variant: Coordination among courses and student involvement
Publicació: Universitat Autònoma de Barcelona 2008
Resum: La coordinació entre el professorat de diferents disciplines és normalment una assignatura pendent a les etapes universitàries. En aquest cas, s’ha portat a terme conjuntament entre dues assignatures de la titulació de Mestre. Especialitat d’Educació Primària, una part dels programes respectius que tenen una sèrie de punts en comú. Les qüestions metodològiques han constituït també un aspecte important de la innovació, ja que s’ha proposat donar un nou rol a l’estudiant, més participatiu i més conscient del seu aprenentatge. L’aspecte més destacable del projecte és la constitució en seminari permanent del conjunt del professorat que imparteix aquestes assignatures, amb la finalitat que la reflexió compartida permeti ajustar les propostes d’ensenyament a les necessitats formatives dels estudiants.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: bookPart
Matèria: Coordinació del professorat ; Aprenentatge autònom ; Implicació de l’alumnat ; diàleg exploratori
ISBN: 978-84-490-2577-8
Publicat a: Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), p. 163-172, ISBN 978-84-490-2577-8



Català
10 p, 71.7 KB

Español
10 p, 1.2 MB

English
10 p, 88.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2012-06-14, darrera modificació el 2014-06-02



   Favorit i Compartir
QR image