Para citar este documento: http://ddd.uab.cat/record/91291
Acció directa per millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de primer. Curs de gramàtica descriptiva de l'anglès
Curell i Gotor, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Cuartero Torres, Néstor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior

Título variante: Acción directa para mejorar las condiciones de aprendizaje de los estudiantes de primero. Curso de gramática descriptiva del inglés
Título variante: Direct action for improving the learning conditions of students in two core first-year courses. Course on descriptive English grammar
Publicación: Universitat Autònoma de Barcelona 2008
Resumen: Aquest projecte té com a objectiu principal millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de dues assignatures troncals de primer curs de la titulació de Filologia Anglesa, Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva I i Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva II. En aquestes assignatures, els estudiants s'enfronten per primera vegada d'una manera sistemàtica i seriosa a la gramàtica d'una llengua estrangera, cosa que els resulta difícil. Per tal d'assolir aquest objectiu s'ha elaborat material d'estudi dissenyat específicament per als nostres estudiants (nivell de dificultat, temari cobert, comparació amb les llengües maternes). Aquest material s'ha plasmat en dos llibres de text, en una variada col·lecció d'exercicis (de diversos nivells de dificultat) i en una pàgina web interactiva. Tot això s'ha dut a terme amb una feina d'equip comptant amb un alt grau de cohesió i de coordinació, que ha permès assolir l'objectiu principal del projecte.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: bookPart
Materia: Autonomia dels estudiants ; Millora de les condicions d'aprenentatge ; Bimodalitat ; TIC ; Llengua anglesa
ISBN: 978-84-490-2577-8
Publicado en: Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), p. 197-204, ISBN 978-84-490-2577-8



Català
8 p, 69.0 KB

Español
10 p, 1.2 MB

English
8 p, 83.9 KB

Demostració web
1.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Libros y colecciones > Capítulos de libros

 Registro creado el 2012-06-14, última modificación el 2014-12-06



   Favorit i Compartir
QR image