Acció directa per millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de primer. Curs de gramàtica descriptiva de l'anglès
Curell, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Cuartero Torres, Néstor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior

Título variante: Acción directa para mejorar las condiciones de aprendizaje de los estudiantes de primero. Curso de gramática descriptiva del inglés
Título variante: Direct action for improving the learning conditions of students in two core first-year courses. Course on descriptive English grammar
Publicación: IDES 2008
Resumen: Aquest projecte té com a objectiu principal millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de dues assignatures troncals de primer curs de la titulació de Filologia Anglesa, Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva I i Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva II. En aquestes assignatures, els estudiants s'enfronten per primera vegada d'una manera sistemàtica i seriosa a la gramàtica d'una llengua estrangera, cosa que els resulta difícil. Per tal d'assolir aquest objectiu s'ha elaborat material d'estudi dissenyat específicament per als nostres estudiants (nivell de dificultat, temari cobert, comparació amb les llengües maternes). Aquest material s'ha plasmat en dos llibres de text, en una variada col·lecció d'exercicis (de diversos nivells de dificultat) i en una pàgina web interactiva. Tot això s'ha dut a terme amb una feina d'equip comptant amb un alt grau de cohesió i de coordinació, que ha permès assolir l'objectiu principal del projecte.
Resumen: Este proyecto tiene como objetivo principal mejorar las condiciones de aprendizaje de los estudiantes de dos asignaturas troncales de primer curso de la titulación de Filología Inglesa: Lengua Inglesa: Gramática Descriptiva I y Lengua Inglesa: Gramática Descriptiva II. En estas asignaturas, los estudiantes se enfrentan por primera vez de una manera sistemática y seria a la gramática de una lengua extranjera, cosa que les resulta difícil. Con el fin de alcanzar este objetivo se ha elaborado material de estudio diseñado específicamente para nuestros estudiantes (nivel de dificultad, temario cubierto, comparación con las lenguas maternas). Este material se ha plasmado en dos libros de texto, en una variada colección de ejercicios (con varios niveles de dificultad) y en una página web interactiva. Todo eso se ha llevado a cabo con un trabajo de equipo que cuenta con un alto grado de cohesión y de coordinación que ha permitido alcanzar el objetivo principal del proyecto.
Resumen: The primary goal of this project is to improve the learning conditions of students in two core courses in the first year of the degree programme in English Language and Literature, English Language: Descriptive Grammar I and II. In these courses, the students have to handle the grammar of a foreign language in a systematic, serious way for the first time, which proves difficult for them. In order to achieve this goal, study materials have been developed specifically for our students (level of difficulty, syllabus covered, comparison with native languages). This material has been compiled in two textbooks, in a varied collection of exercises (with differing levels of difficulty) and in an interactive website. All of this was accomplished with a working team with a great deal of cohesion and coordination, which has enabled us to achieve the main goal of the project.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Capítol de llibre
Materia: Autonomia dels estudiants ; Millora de les condicions d'aprenentatge ; Bimodalitat ; TIC ; Llengua anglesa
Publicado en: Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 197-204, ISBN 978-84-490-2577-8



Català
8 p, 69.0 KB

Español
10 p, 1.2 MB

English
8 p, 83.9 KB

Demostració web
1.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Libros y colecciones > Capítulos de libros

 Registro creado el 2012-06-14, última modificación el 2023-05-31



   Favorit i Compartir