Acció directa per reforçar l'estudi autònom i semipresencial dels estudiants en les matèries de cultura de la Llicenciatura de Filologia Anglesa mitjançant la creació d'una pàgina web interactiva
Hand, Felicity (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior

Títol variant: Acción directa para reforzar el estudio autónomo y semi-presencial de los estudiantes en las materias de cultura y civilización de la licenciatura de Filología Inglesa mediante la creación de una página web interactiva
Títol variant: Direct action to reinforce the autonomous study of students taking a degree in English studies through the creation of an interactive webpage for the subjects dealing with culture and civilization
Publicació: IDES 2008
Resum: Els nostres estudiants de segon cicle han aconseguit un alt nivell d'anglès escrit i parlat, però tenen greus buits de coneixements sobre esdeveniments culturals i històrics en el món de parla anglesa. Estan obligats a cobrir una gran quantitat de material en un període de temps relativament curt a l'assignatura troncal Història i cultura dels països de parla anglesa. Hi ha una manca de llibres de text adequats per a estudiants adults estrangers, perquè pocs dels llibres que hi ha al mercat proporcionen suficient informació i nivell intel·lectual per a estudiants universitaris que no siguin de parla anglesa. Mitjançant la construcció d'una pàgina web per a l'assignatura, hem intentat motivar els estudiants a cercar i contrastar informació. L'enorme quantitat d'informació disponible a Internet ens ha obligat a establir directrius per tal que els estudiants puguin distingir entre les fonts i aprendre a posar en dubte totes les dades que apareixen a la xarxa.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Capítol de llibre
Matèria: Cultura ; Filologia anglesa ; Aprenentatge autònom
Publicat a: Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 205-212, ISBN 978-84-490-2577-8



Català
8 p, 69.0 KB

Español
8 p, 1.2 MB

English
8 p, 82.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2012-06-14, darrera modificació el 2023-05-31



   Favorit i Compartir