Para citar este documento: http://ddd.uab.cat/record/91295
Millora de la metodologia docent i de l’avaluació de l’aprenentatge en l’assignatura Llatí i Cultura Clàssica
Puigvert i Planagumà, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l’Antiguitat i de l’Edat Mitjana)
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior

Título variante: Mejora de la metodología docente y de la evaluación del aprendizaje en la asignatura Latín y Cultura Clásica
Título variante: Improving the teaching methodology and evaluation of learning the course on «Latin and Classical Culture»
Publicación: Universitat Autònoma de Barcelona 2008
Resumen: L’objectiu del present treball és oferir a la comunitat universitària el resultat de dos anys de recerca en humanitats. Es desenvolupa una web que inclou continguts teòrics, materials audiovisuals, bateries de preguntes d’autocorrecció, etc. L’assignatura per a la qual ha estat creat aquest portal és una troncal de primer curs de la titulació d’Humanitats però el producte resultant és extrapolable al Llatí obligatori de primer curs que s’imparteix a totes les filologies de la UAB, exceptuant l’anglesa, i a algunes assignatures del primer cicle de la titulació de Filologia Clàssica. Aquest projecte cobreix la necessitat d’organitzar assignatures de caràcter bimodal per captar l’interès d’un sector de la població que, per raons d’horari laboral, no pot basar els seus estudis únicament en l’ensenyament presencial, però que no es resigna a cursar-los exclusivament a distància. Però també pot ser d’ajuda a estudiants que en determinats moments del curs i per raons diverses no poden assistir amb regularitat a les classes.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: bookPart
Materia: Llatí ; Espai europeu d’educació superior (EEES) ; Bolonya ; Tecnologia de la informació i la comunicació (TIC)
ISBN: 978-84-490-2577-8
Publicado en: Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), p. 237-246, ISBN 978-84-490-2577-8



Català
10 p, 80.9 KB

Español
11 p, 1.2 MB

English
12 p, 96.7 KB

Demostració web
1.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Libros y colecciones > Capítulos de libros

 Registro creado el 2012-06-14, última modificación el 2014-06-02



   Favorit i Compartir
QR image