Observació sistemàtica i anàlisi de contextos [101997]
Rodríguez Parrón, Montserrat
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2012-13
Resum: Aquesta assignatura pretén oferir als estudiants coneixement teòric-pràctic en relació als processos observacionals en els diferents contextos on el professional de l'educació infantil desenvoluparà la seva activitat. L'observació sistemàtica esdevé clau per tal de generar nou coneixement i com a eina per a respondre a problemes o qüestions educatives. L'observació sistemàtica com a metodologia d'investigació ha de permetre a educadors i educadores entendre millor la realitat on treballen per tal poder optimitzar la seva acció educativa. Les metodologies de recerca en l'acció han de permetre als futurs graduats i graduades en educació infantil millorar la seva acció educativa a través de qüestionar la realitat i indagar sobre els comportaments, les dinàmiques, les estratègies i altres fenòmens i variables de la seva vida professional quotidiana. Familiaritzar-se també amb els principals mètodes de recerca a partir de l'observació sistemàtica permetrà poder emprar literatura científica sobre educació infantil i entendre i emprar informes d'investigació publicats en revistes especialitzades.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Infantil [2500797]
Pla d'estudis: Grau en Educació Infantil [847]
Document: Objecte d'aprenentatge



4 p, 15.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2012-06-27, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir