Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653]
Tejada Fernández, José
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2012-13
Resum: 1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. 3. Identificar els elements o components que intervenen en el procés de planificació . 4. Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar plans i programes de formació. 5. Dissenyar, desenvolupar i avaluar plans, programes, projectes i activitats per a intervenir en contextos educatius i formatius 6. Analitzar models d'avaluació educativa aplicats a diferents situacions. 7. Dissenyar processos d'avaluació diferencial (des de l'avaluació diagnòstica -inicial fins l'avaluació d'impacte).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Social [2500260]
Pla d'estudis: Grau en Educació Social [827]
Document: Objecte d'aprenentatge



4 p, 13.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2012-06-29, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir