Fecha: |
2012-13 |
Resumen: |
1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. 3. Identificar els elements o components que intervenen en el procés de planificació . 4. Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar plans i programes de formació. 5. Dissenyar, desenvolupar i avaluar plans, programes, projectes i activitats per a intervenir en contextos educatius i formatius 6. Analitzar models d'avaluació educativa aplicats a diferents situacions. 7. Dissenyar processos d'avaluació diferencial (des de l'avaluació diagnòstica -inicial fins l'avaluació d'impacte). |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Educació social [2500260] |
Plan de estudios: |
Grau en Educació Social [827] |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |