Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/92125
Bases sociopolítiques de l'educació [101657]
Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2012-13
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Titulació: Graduat en Educació social [2500260]
Resum: L'assignatura procura una aproximació sòlida als conceptes, enfocaments i realitat sociopolítica de l'educació, tant a l'àmbit formal com no formal. A banda d'aquest caràcter finalista, pretén ser també fonamentadora de continguts que s'impartiran a cursos posteriors. L'objectiu fonamental de l'assignatura és la comprensió i anàlisi d'un territori (d'abast variable, municipal, autonòmic, estatal,. . ) i/o d'una realitat concreta, des d'una perspectiva holística socioeducativa. Els objectius concrets són els següents: Conèixer els fonaments teòrics de la Sociologia de l'Educació i de la Política de l'Educació Aprofundir en la realitat educativa com a síntesi de la mirada sociopolítica Desenvolupar capacitat crítica sobre les problemàtiques educatives actuals Comprendre l'orígen i conseqüències dels límits socials, legislatius i polítics que enmarquen l'activitat pedagògica.
Llengua: Català



5 p, 15.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-06-29, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir