Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/92141
Adequació i fluïdesa en llengües estrangeres [102082]
Codó i Olsina, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2012-13
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Titulació: Graduat en Educació Primària [2500798]
Resum: L'objectiu principal d'aquesta assignatura és introduir l'estudiantat a un ampli ventall de qüestions que tenen a veure amb l'ús situat de la llengua anglesa en el context actual de globalització de l'economia i de la cultura, així com d'internacionalització de les institucions educatives. S'examinaran les pràctiques lingüístiques multilingües en les quals es veu involucrada la llengua anglesa des de diferents paradigmes de la sociolingüística actual i es debatrà com impacten en la pràctica educativa i en el model de llengua. A nivell més micro, s'estudiaran qüestions relacionades amb la semàntica i la pragmàtica dels usos verbals i, en particular, amb els processos de construcció del significat, tant de paraules individuals com de frases i de fragments discursius. La finalitat és tant ampliar els recursos lingüístics de l'alumnat per actuar adequadament en els contextos professionals i educatius actuals com examinar la rellevància dels conceptes estudiats per a la seva futura pràctica docent. Finalment, s'examinaran les característiques principals de l'anglès parlat i els processos fonològics que el diferencien de les llengües del nostre entorn. El curs promourà la reflexivitat sobre la pràctica lingüística pròpia i aliena. --- The main objective of this course is to introduce students to a wide variety of questions that are linked to the situated use of English in the current context of economic and cultural globalisation and internationalisation of educational institutions. We shall examine the multilingual language practices in which English is involved from different sociolinguistic paradigms and discuss the ways in which they impact on educational practice and the model of language that is put forward. On a more micro level, issues to do with the semantics and pragmatics of verbal use will bes studied with a particular focus on the process of meaning construction, be it of individual words, sentences or discursive extracts. The goal is to both widen the linguistic resources of students to act adequately in the professional and educational contexts of today and examine the relevance of the concepts studied for their future teaching practice. Finally, the course will deal with the main characteristics of spoken English and the phonological processes that distinguish it from other languages. The course will place a great deal of emphasis on reflecting about the students' own and others' linguistic practices.
Llengua: Català



5 p, 17.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-06-29, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir