Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/92173
Economia de la Comunicació [103098]
Mateo, Rosario de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2012-13
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Graduat en Periodisme [2501933]
Resum: - Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. - Situar l'empresa de la comunicació en l'entorn general o macroeconòmic i l'entorn específic o industrial. - Ressaltar la importància de les estratègies de gestió empresarial en el diseny, implantació i desenvolupament dels mitjans de comunicació. - Aplicar la metodologia científica de recerca en aspectes relacionats amb la gestió empresarial i l'anàlisi econòmica de la comunicació.
Llengua: Català



4 p, 12.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-06-29, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir