Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/92288
Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament: educació inclusiva [102003]
Blanch Gelabert, Silvia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2012-13
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Titulació: Graduat en Educació infantil [2500797]
Resum: Aquesta assignatura forma part de la matèria Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament. En el marc de l'escola inclusiva actual es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. Els objectius formatius a aconseguir són: 1. Promoure una visió positiva de la diversitat a l'aula dins del marc de l'escola inclusiva. 2. Conèixer les diferents necessitats educatives de suport per tal de facilitar el procés d'inclusió. 3. Adaptar processos d'ensenyament i aprenentatge per donar resposta a les necessitats educatives de tot l'alumnat en contextos de diversitat. 4. Entendre la necessitat de la cooperació entre els diferents agents (professional, familiar, comunitari) implicats en la tasca educativa.
Llengua: Català



5 p, 15.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-07-03, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir