000092530 001 __ 92530
000092530 005 __20140219155141.0
000092530 024 8_ $9 driver $9 artpubuab $a oai:ddd.uab.cat:92530
000092530 035 __ $9 articleid $a 16996712n22p13
000092530 041 __ $a cat
000092530 100 __ $a Herreras, Luisa $u Institut Guillem de Berguedà (Berga)
000092530 245 1_ $a Procés de digitalització d’un projecte de Física contextualitzada de batxillerat
000092530 520 3_ $a La Física en Context és un projecte que proposa una nova metodologia per a l’ensenyament de la Física de Batxillerat basada en contextos. En aquest article es fa una revisió de com ha evolucionat aquest projecte fins arribar al format digital actual, com s’està aplicant actualment i quines són algunes de les dificultats que es troba el professorat que aplica aquest projecte.
000092530 546 __ $a Català
000092530 540 __ $a Tots els drets reservats $u http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
000092530 599 __ $a recerca
000092530 653 1_ $a Física
000092530 653 1_ $a Batxillerat
000092530 653 1_ $a Context
000092530 653 1_ $a Digital
000092530 653 1_ $a Treball en grup
000092530 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/article
000092530 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/publishedVersion
000092530 700 __ $a Olivella, Josep $u Institut Llobregat (Sallent)
000092530 773 __ $g Núm. 22 (juny 2012), p. 13-16 $t Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària $x 1699-6712
000092530 856 40 $p 4 $s 587752 $u http://ddd.uab.cat/pub/ciencies/ciencies_a2012m6n22/ciencies_a2012m6n22p13.pdf
000092530 973 __ $f 0013 $l 16 $m juny $n 22 $v  $x ciencies_a2012m6n22 $y 2012
000092530 980 __ $a ARTPUB $b CIENCIES $b UAB