Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/92730
Necessitats educatives específiques afectives, emocionals i de conducta [102028]
Sanahuja Gavaldà, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2012-13
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Titulació: Graduat en Educació Primària [2500798]
Resum: En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb l'afectivitat, les emocions i la conducta. Els dos objectius formatius a aconseguir són: 1. Adaptar processos d'ensenyament-aprenentatge per donar resposta a les necessitats educatives de l'alumnat en contextos de diversitat. 2. Dinamitzar processos d'inclusió educativa dins d'un marc col·laboratiu en espais multiprofessionals.
Llengua: Català



4 p, 11.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-07-10, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir