Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/92874
Mètodes de Recerca en Comunicació [103040]
Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2012-13
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Titulació: Graduat en Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: L'assignatura s'integra dins de la matèria "Investigació en Comunicació", formada per les següents assignatures: • Mètodes d'investigació en Comunicació (aquesta mateixa): 2on. curs - 2on. semestre • Estudis d'audiència i recepció: 3er Curs - 2on. semestre. Obligatòria. • Gestió de continguts i usabilitat en mitjans interactius generats pels usuaris: Optativa. Quart (Menció multimèdia). Optativa Rellevància de l'assignatura L'objectiu de Mètodes d'investigació en Comunicació és que l'estudiant obtingui el coneixement i competències bàsiques per a poder desenvolupar (i avaluar els resultats d') una investigació científica a l'àmbit de la comunicació. L'assignatura pretén dotar l'estudiant dels conceptes teòrics i de les tècniques bàsiques que li permetran dissenyar un projecte d'investigació amb rigor científic i, alhora, saber avaluar investigacions de fonts secundàries. El seu temari, a més d'incloure nocions bàsiques sobre el mètode científic, recull també una panoràmica sobre com aquest àmbit s'està desenvolupant a Catalunya i Espanya (tendències). Aquesta és una assignatura obligatòria. Posteriorment, es complementa amb Estudis d'audiència i recepció (també obligatòria) i, a la Menció Multimèdia, amb Gestió de continguts i usabilitat en mitjans interactius generats pels usuaris (optativa). Totes tres estan ubicades dins de la matèria "Investigació en Comunicació". Prèviament, l'estudiant ha cursat l'assignatura Teories de la Comunicació (dins la matèria Comunicació). Contribució de l'assignatura a la formació del perfil professional L'objectiu final de l'assignatura és contribuir a que l'alumne: (a) pugui afrontar (i avaluar els resultats d') una investigació científica a l'àmbit de la comunicació (saber actuar). 1 Mètodes de Recerca en Comunicació 2012 - 2013 (b) i desenvolupi capacitat crítica i autocrítica davant la pràctica comunicativa (saber ser).
Llengua: Català



5 p, 15.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-07-11, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir