Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/92966
Models i Estratègies de Formació en les Organitzacions [103521]
Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2012-13
Pla d'estudis: Graduat en Pedagogia [825]
Titulació: Graduat en Pedagogia [2500261]
Resum: L'assignatura pretén desenvolupar en els futurs professionals les competències necessàries per a la seva intervenció pedagògica en contextos organitzatius i laborals. Així es pretén desenvolupar en els estudiants les competències bàsiques per a analitzar, gestionar i avaluar els processos educatius en els contextos laborals, i en concret per a realitzar les funcions pròpies del professional de la formació inicial i continua. Els objectius de l'assignatura son: -Identificar el context laboral actual i les tipologies d'organitzacions que l'integren. -Analitzar les polítiques internacionals i nacionals sobre formació i treball -Dissenyar processos formatius per a diversos contextos laborals. - Seleccionar la modalitat formativa més adient per a situacions laborals concretes. -Valorar el rol del professional de la formació en els diversos contextos laborals Aquesta assignatura és una de les bases fonamentadores de la menció "Gestor de la formació" que es pot cursar a 4rt curs.
Llengua: Català



5 p, 16.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-07-12, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir