Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/92967
Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera [103534]
Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2012-13
Pla d'estudis: Graduat en Educació Primària [896]
Titulació: Graduat en Educació Primària [2500798]
Resum: INTRODUCCIÓ A L'ASSIGNATURA I OBJECTIUS Aquesta assignatura té com a objectiu que els i les futures mestres es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques dels programes d'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'autoformació que els ajudin a continuar millorant com a mestres especialitzats al llarg de tota la vida professional, especialment pel que fa al seu perfil com a especialistes en l'ensenyament-aprenentatge de llengües segones i estrangeres. En aquesta assignatura els futurs docents aprendran els principis bàsics dels programes d'aprenentage integrat amb vocació democratitzadora. A dissenyar i seleccionar materials i activitats adequades al currículum català, i a identificar i analitzar els trets característics de bones pràctiques docents en aules AICLE. Cal remarcar que l'assignatura és en si mateixa una assignatura AICLE amb un doble focus en la millora de (a) la competència comunicativa (guanyar eficàciá en l'ús de l'anglès) i (b) les competències professionals dels futurs mestres com a mestres amb un perfil especialitzat en l'ensenyament de i en l'anglès. AN INTRODUCTION TO THE SUBJECT AND LEARNING GOALS This course is designed to help student-teachers become familiar with basic teaching strategies which are specific to Content and Language Integrated Learning (CLIL) contexts. Also to help them develop the basic knowledge and skills needed for life-long professional development as primary teachers, with a special concern for foreign language teaching and learning. In this course student teachers will learn the basic principles of integrated programs in inclusive education. To design and select materials and activities which are consistent with the needs of thelearners the official curriculum. Also to identify and analyze the characteristics of CLIL quality teaching practice. 1 Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera 2012 - 2013 The subject itself follows a CLIL approach with a dual focus on (a) the improvement of communicative competence (effective use of English), and (b) foreign language teaching professional competences.
Llengua: Català



8 p, 26.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-07-12, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir