Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/93317
Processos i Tècniques Creatives [103142]
Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2012-13
Pla d'estudis: Graduat en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Graduat en Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Un cop l'alumne ha conegut a l'assignatura "Creativitat Publicitària" de segon curs el concepte de creativitat i dues de les 4Ps de la creativitat (Person i Press), l'assignatura de tercer curs "Processos i tècniques creatives" es centra el les dues Ps restants (Process i Product). El sobjectius en concret a assolir són els següents: 1. Conèixer el procés mental en la creació publicitària. 2. Conèixer el procés creatiu en la gestió de la creació publicitària. 3. Conèixer i aplicar tècniques creatives útils per a la creació publicitària. 4. Conèixer diferentes models d'instruccions/tècniques per a la creació utilitzats a nivell academic i professional (el bríefing creatiu). 5. Desenvolupar conceptes creatius a través del conceptes teòrics adquirits. No és objectiu de 'assignatura el desenvolupament estètic, ja que aquest s'hauria de donar en l'assignatura paral·lela de "Projectes de creativitat publicitària", tal com indica la memòria ANECA (. 98): " - Conceptualización, dirección de arte, diseño y producción publicitaria y de las Relaciones Públicas en todo tipo de soportes. & - Estudio y análisis de los procesos de captación, jerarquización, selección y uso discriminado de la información. ".
Llengua: Català



4 p, 11.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-07-16, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir