Are teachers ready for bilingual education? Evidence from a european study
Pérez Cañado, María Luisa (Universidad de Jaén)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Additional title: Està el professorat preparat per a l'ensenyament bilingüe? Les evidències d'un estudi europeu
Date: 2012
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès
Document: Comunicació de congrés
Subject: CLIL ; Bilingual education ; Teacher training
Published in: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 107-112



6 p, 99.8 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Arts and Humanities > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Articles > Published articles > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Contributions to meetings and congresses > Papers and communications > UAB papers and communications

 Record created 2012-07-16, last modified 2022-06-04



   Favorit i Compartir