Learning english in content-rich classrooms
Pallarés Monge, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona)
Martínez Ciprés, Helga (Universitat Autònoma de Barcelona)
Parellada Torres, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bernaus, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona)
Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Evnitskaya, Natalia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Lobo Vírseda, María José (Universitat Autònoma de Barcelona)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Títol variant: Apprendre anglès en classes basades en continguts
Data: 2012
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Comunicació de congrés
Matèria: Content-rich English classrooms ; Teaching Units ; Student-teachers
Publicat a: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 248-252



5 p, 40.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Articles > Articles publicats > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB

 Registre creat el 2012-07-17, darrera modificació el 2024-03-07



   Favorit i Compartir