Learning english in content-rich classrooms
Pallarés Monge, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona)
Martínez Ciprés, Helga (Universitat Autònoma de Barcelona)
Parellada Torres, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bernaus, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona)
Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Evnitskaya, Natalia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Lobo Vírseda, María José (Universitat Autònoma de Barcelona)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Additional title: Apprendre anglès en classes basades en continguts
Date: 2012
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès
Document: Comunicació de congrés
Subject: Content-rich English classrooms ; Teaching Units ; Student-teachers
Published in: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 248-252



5 p, 40.1 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Arts and Humanities > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Articles > Published articles > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Contributions to meetings and congresses > Papers and communications > UAB papers and communications

 Record created 2012-07-17, last modified 2024-03-07



   Favorit i Compartir