000093578 001 __ 93578
000093578 005 __20140530221117.0
000093578 024 8_ $9 driver $a oai:ddd.uab.cat:93578
000093578 041 __ $a eng
000093578 100 1_ $a Simon Auerbach, Jill $u Universitat Autònoma de Barcelona
000093578 245 1_ $a From genotype to phenotype: a teacher-led explanation, whole-class experience in an upper-secondray CLIL science classroom
000093578 246 31 $a De genotip a fenotip: una experiència d’una explicació liderada pel professor en una discussió amb tota la classe en una classe AICLE de ciències en batxillerat
000093578 260 __ $c 2012.
000093578 540 __ $a Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. $u http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
000093578 546 __ $a Anglès.
000093578 653 1_ $a Teacher-led explanation
000093578 653 1_ $a Content-obligatory language
000093578 653 1_ $a Guidance strategies
000093578 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/conferenceObject
000093578 711 2_ $a Taula Rodona Internacional TRI-CLIL $c Bellaterra, Catalunya) $d 2012 : $n (2a :
000093578 773 __ $g 2012, p. 279-282 $t TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education.
000093578 856 40 $p 4 $s 21721 $u http://ddd.uab.cat/pub/poncom/2012/93578/triclil_a2012p279.pdf
000093578 980 __ $a PONCOM $b UAB $B CLIL-SI