Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/93578
From genotype to phenotype: a teacher-led explanation, whole-class experience in an upper-secondray CLIL science classroom
Simon Auerbach, Jill (Universitat Autònoma de Barcelona)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Títol variant: De genotip a fenotip: una experiència d’una explicació liderada pel professor en una discussió amb tota la classe en una classe AICLE de ciències en batxillerat
Data: 2012.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès.
Document: conferenceObject
Matèria: Teacher-led explanation ; Content-obligatory language ; Guidance strategies
Publicat a: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 279-282



4 p, 21.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2012-07-17, darrera modificació el 2014-05-30



   Favorit i Compartir
QR image