Para citar este documento: http://ddd.uab.cat/record/93578
From genotype to phenotype: a teacher-led explanation, whole-class experience in an upper-secondray CLIL science classroom
Simon Auerbach, Jill (Universitat Autònoma de Barcelona)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Título variante: De genotip a fenotip: una experiència d’una explicació liderada pel professor en una discussió amb tota la classe en una classe AICLE de ciències en batxillerat
Fecha: 2012.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès.
Documento: conferenceObject
Materia: Teacher-led explanation ; Content-obligatory language ; Guidance strategies
Publicado en: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 279-282



4 p, 21.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones

 Registro creado el 2012-07-17, última modificación el 2014-05-30



   Favorit i Compartir
QR image