Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/93584
Tutorización de profesores AICLE en la universidad : una propuesta para enfrentarse al cambio
Zayas Martínez, Francisco (Universidad de Cádiz)
Contero Urgal, Candela (Universidad de Cádiz. Centro Superior de Lenguas Modernas)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Títol variant: Tutorizing CLIL university teachers: a proposal to face the challenge
Data: 2012.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: conferenceObject
Matèria: Metodología AICLE ; Enseñanza universitaria ; Formación de profesores ; AICLE
Publicat a: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 306-309



4 p, 19.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Grups de recerca (producció científica) > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2012-07-17, darrera modificació el 2014-05-30



   Favorit i Compartir
QR image