Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/94129
Aprenentatge de Llengües Estrangeres Mitjançant Projectes TAC [103535]
Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2012-13
Pla d'estudis: Graduat en Educació Primària [896]
Titulació: Graduat en Educació Primària [2500798]
Resum: Aquest curs és optatiu per a qualsevol alumne d'educació primària i és adreçada a tots els futurs mestres interessats en integrar l'ús de les tecnologies per promoure l'aprenentatge de llengües i treball col·laboratiu. En el cas dels estudiants d'educació primària que vulguin obtenir la menció de llengües estrangeres, la assignatura és obligatòria. La menció de llengües estrangeres aspira a obrir el camí de la capacitació del professorat d'educació primària per a tasques docents relacionades amb l'ensenyament de llengües estrangeres, i la utilització d'aquestes llengües per a la participació de les escoles en programes internacionals de mobilitat i de promoció del plurilingüisme. Els continguts del curs inclouen els principis bàsics d'ensenyament com es recomana en documents recents a nivell Europeu, com el European Portfolio for Student Teachers of Languages (EPOSTL). El curs té com a objectiu ajudar els mestres a facilitar les competències comunicatives dels alumnes, dissenyar i aplicar eficaçment tasques d'aprenentatge d'idiomes, utilitzar projectes per a l'aprenentatge d'idiomes, desenvolupar criteris d'avaluació mitjançant descriptors de competències, promoure la sensibilització i consciència lingüística i intercultural i reflexionar sobre la pràctica docent com a eina valuosa per a la formació permanent. Anglès com a llengua franca (ELF) serà l'idioma de la comunicació acadèmica dels estudiants i professors en aquest curs, d'acord a l'alta demanda per part dels agents socials a Catalunya i la Unió Europea. ELF s'inclouen tant documents escrits (material docent, lectures, etc. ) i documents audiovisuals (vídeo-conferències, comunicació virtual, etc. ) Altres idiomes (francès, espanyol, català) també es pot usar en determinades circumstàncies. En resum, aquest curs té com a objectiu ajudar els futurs professors per organitzar l'ensenyament i l'aprenentatge d'una llengua estrangera a través de projectes telecol·laboratius per a l'aprenentatge de llengües que permeten als participants a desenvolupar les seves pròpies competències comunicatives i interculturals a través de l'ús empíric d'aquests mateixos processos d'aprenentatge. 1 Aprenentatge de Llengües Estrangeres Mitjançant Projectes TAC 2012 - 2013 This course is an optional subject for anyone studying to become a primary education teacher and is therefore addressed to all prospective teachers interested in exploring how to integrate the use of technology in the promotion of language learning and collaborative work. For students who are undertaking the completion of the teaching minor in foreign language teaching, this course is compulsory. The teaching minor in foreign language teaching aims to prepare primary education teachers in specific knowledge related to the teaching and learning of foreign languages, as well as explore how to use languages in school-wide participation in international mobility programs and to promote multilingualism. The contents of the course include the core teaching principles as recommended in recent European documents such as the European Portfolio for Student Teachers of Languages (EPOSTL). The course aims to help teachers facilitate learners' communicative competences, effectively design and implement learning tasks, efficiently implement project-based language learning, develop evaluation criteria that uses competence descriptors, promote students' language and intercultural awareness and reflect on teaching practice as a valuable tool for training. English as a lingua franca (ELF) will be the language of scholarly communication by students and teachers in this course, in accordance to the high demand from education stakeholders in Catalonia and the European Union. ELF will include both written documents (syllabus, readings, etc. ) and audiovisual documents (video-conferences, online communication, etc. ). Other languages (e. g. French, Spanish, Catalan) may also be used in certain circumstances. In summary, this course aims to help future teachers organize the teaching and learning of a foreign language through telecollaborative language learning projects while providing the course participants opportunities to develop their own skills and intercultural communication through empirical use of these same learning processes.
Llengua: Català



7 p, 28.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-07-20, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir