Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/94159
Treball de Fi de Màster [42231]
López Belbeze, María Pilar

Data: 2012-13
Resum: Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo es: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. - Profundizar en una temática actual de interés en el ámbito marketing. - Formular correctamente problemas de investigación así como diseñar y ejecutar investigaciones comerciales de forma profesional. - Estructurar de forma coherente los diferentes elementos que conforman un proyecto. - Desarrollar habilidades comunicativas en presentaciones orales ante públicos críticos.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Màster Universitari en Màrqueting [4313148]
Pla d'estudis: Màrqueting [1093]



4 p, 11.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-07-20, darrera modificació el 2017-09-24



   Favorit i Compartir