Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/97571
Màrqueting I [102353]
Eusebio, Rossano
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2012-13
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Economia [952]
Titulació: Graduat en Economia [2501573]
Resum: El màrqueting representa una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió del departament de màrqueting i del departament de la Direcció Comercial. Una formació en gestió comercial i màrqueting és necessària per una correcta inserció laboral d'un graduat en Administració i Direcció d'Empreses cap a empreses de tots els sectors productius. És també important pels graduat en Economia per a tenir una visió global del funcionament de l'àrea de màrqueting de l'empresa. En totes aquestes situacions l'alumne haurà de tenir una visió àmplia de la gestió empresarial per tal de dur a terme el seu treball i poder crèixer dins l'estructura de l'organització. Els coneixements de màrqueting s'adquireixen a través de 2 assignatures obligatòries: màrqueting I i màrqueting II. Aquestes dues assignatures són obligatòries de tercer curs on l'alumne ja ha adquirit prèviament una formació base d'empresa. Aquesta assignatura en particular proporciona a l'alumne una formació integral a l'àmbit del màrqueting estratègic deixant a l'assignatura de màrqueting II la formació a l'àmbit del màrquieting operatiu. Al finalitzar el curs l'alumne ha de ser capaç de: - Entendre i saber valorar els principals conceptes i eines del màrqueting. - Fer un anàlisi intern i extern de l'empresa i determinar un diagnòstic de la situació comercial. - Valorar la importància de les relacions a llarg termini amb els clients.
Llengua: Català



5 p, 14.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-07-23, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir