Pensar en emocions per educar el consum : caracterització de l'equip educatiu de l'Escola del Consum de Catalunya, a l'hora d'entendre l'espai que tenen les emocions en els processos d'e-a vinculats a l'Educació del Consum
Banqué, Neus
Bonil, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2009
Descripció: 137 p.
Resum: La present recerca pretén aproximar-se a la manera d'entendre la integració de l'emoció en les pràctiques educatives d'Educació del Consum, per part dels educadors que duen a terme aquestes pràctiques. Aquesta aproximació esdevé un primer pas en la formació d'equips educatius amb competència per integrar els elements emocionals en les pràctiques educatives, en contextos educatius que es dissenyen en base als principis de la complexitat.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster en didàctica de les matemàtiques i les ciències experimentals
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Educació del consumidor ; Emocions i cognició



137 p, 1.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2012-08-31, darrera modificació el 2022-08-18



   Favorit i Compartir