Pensar en emocions per educar el consum : caracterització de l'equip educatiu de l'Escola del Consum de Catalunya, a l'hora d'entendre l'espai que tenen les emocions en els processos d'e-a vinculats a l'Educació del Consum
Banqué, Neus
Bonil, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2009
Descripción: 137 p.
Resumen: La present recerca pretén aproximar-se a la manera d'entendre la integració de l'emoció en les pràctiques educatives d'Educació del Consum, per part dels educadors que duen a terme aquestes pràctiques. Aquesta aproximació esdevé un primer pas en la formació d'equips educatius amb competència per integrar els elements emocionals en les pràctiques educatives, en contextos educatius que es dissenyen en base als principis de la complexitat.
Derechos: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Lengua: Català
Colección: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster en didàctica de les matemàtiques i les ciències experimentals
Documento: Treball de fi de postgrau
Materia: Educació del consumidor ; Emocions i cognició



137 p, 1.9 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Educación. TFM

 Registro creado el 2012-08-31, última modificación el 2022-08-18



   Favorit i Compartir