Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/98249
El juego como motor en el proceso teatral : proximidades en los discursos de Huizinga, Caillois, Lecoq, Gaulier y Théâtre de Complicité
Cuesta Dueñas, Juan José
Saumell i Vergés, Mercè, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2011
Descripció: 128 p.
Resum: Esta investigación pretende abordar el estudio del juego en el ámbito teatral, intentando reconocer los vínculos que pudiera haber entre el universo de la escena y el lúdico. La base teórica estudiada sobre el juego serán las fuentes primarias de la construcción lúdica: Johan Huizinga, y Roger Caillois y como referente principal del análisis del signo teatral tomaré a Tadeusz Kowzan, historiador y semiólogo del teatro. Para documentar la práctica teatral, he seleccionado a Jacques Lecoq y Philippe Gaulier, además de la compañía británica Théâtre de Complicité, analizando muy particularmente su espectáculo Las tres vidas de Lucie Cabrol.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: masterThesis
Matèria: Joc ; Teatre

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/199907


128 p, 837.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera

 Registre creat el 2012-08-31, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir