Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/98846
Empresa i mercats nacionals i internacionals de l'Àsia Oriental [101531]
Cubeiro Rodriguez, Didac
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Data: 2012-13
Pla d'estudis: Graduat en Estudis de l'Àsia Oriental - Xinès [823]
Titulació: Graduat en Estudis de l'Àsia Oriental [2500244]
Resum: Al finalitzar l'assignatura, l'alumne serà capaç de: - Identificar les característiques essencials de les tradicions de negocis més importants de la regió (japonesa, coreana, xinesa). - Analitzar com els factors de l'entorn, com el gènere, la religió, la diversitat ètnica, les cultures laborals, afecten els processos de gestió empresarial d'Àsia i comparar com aquests varien entre els diferents països en comparació amb el model occidental. - Comprendre com afecten la globalització, el lliure comerç i la inversió en aquestes tradicions. - Respondre amb el grau apropiat de sensibilitat a aquestes tradicions, sota el punt de vista occidental.
Llengua: Català



4 p, 12.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-09-13, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir