La pràctica oral en l'aula de grec antic
Carbonell Martínez, Santiago (Universitat d'Alacant)

Data: 2012
Resum: L'adquisició d'una compètencia lingüística global, que implica la capacitat de comprensió i producció de textos a nivell escrit i oral, es perfila ja entre molts docents de grec i llatí com l'objectiu fonamental al que deuria aspirar la nostra formació acadèmica, atès l'evident fracàs obtingut amb els mètodes «tradicionals» de gramàtica i traducció. En l'article es mostren alguns exemples d'activitats orals, amb i sense suport textual, que estan fent-se en les nostres aules de grec. Es presenten algunes tècniques per a l'aprenentatge d'idiomes, es parla de la importància de la lectura cursiva o de la profitosa utilització de recursos audiovisuals del grec modern.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Metodologia ; Oralitat ; Lectura cursiva ; TIC ; Grec modern
Publicat a: Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 39-46, ISSN 2013-682X



8 p, 139.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Methodos
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2012-09-21, darrera modificació el 2021-08-22



   Favorit i Compartir