Para citar este documento: http://ddd.uab.cat/record/99120
El treball cooperatiu a l’aula de llatí
Dejuan Gonzalez, Laura (INS Canigó (Almacelles))

Fecha: 2012
Resumen: El treball cooperatiu és el grup de procediments amb què es treballen més competències bàsiques des de la competència comunicativa a la social i ciutadana, passant per la competència d’autonomia i la competència digital, entre d’altres. Les competències, especificades al currículum de la LOE, es poden adquirir amb les moltes i variades possibilitats que ens presenta l’aprenentatge cooperatiu: ja sigui amb tècniques molt senzilles, com el full giratori, o amb tècniques més complexes, com el trencaclosques. D’entre totes aquestes activitats, destaca la tutoria entre iguals, en què un alumne tutoritza l’aprenentatge d’un altre, per la implicació de l’alumnat en el seu aprenentatge i en el del company amb qui treballa.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Tipo de documento: article ; recerca ; publishedVersion
Materia: Treball cooperatiu ; Tutoria entre iguals ; Competències bàsiques ; Llatí
Publicado en: Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 133-142, ISSN 2013-682X



10 p, 186.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Methodos : revista electrónica de didáctica del latín

 Registro creado el 2012-09-21, última modificación el 2014-02-19



   Favorit i Compartir
QR image