000099291 001 __ 99291
000099291 005 __20141121154747.0
000099291 024 8_ $9 driver $9 artpubuab $a oai:ddd.uab.cat:99291
000099291 035 __ $9 articleid $a UABDIVULGAp1
000099291 041 __ $a cat
000099291 100 __ $a Marquès, Pere $u Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
000099291 245 1_ $a Currículum Bimodal : reduirem el fracàs escolar?
000099291 520 3_ $a Una investigació desenvolupada al Departament de Pedagogia Aplicada de la UAB ha estudiat l'aplicació del currículum bimodal, que separa els coneixements que s'han de memoritzar de les competències que s'han d'adquirir, en diversos centres d'ensenyament a Espanya i a Amèrica Llatina. Els resultats mostren una millora en el rendiment dels alumnes, alhora que també un increment en la seva motivació davant de les classes. Així, el currículum bimodal obre una porta a l'esperança en la millora de l'educació i en la reducció del fracàs escolar.
000099291 540 __ $a Tots els drets reservats $u http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
000099291 546 __ $a Català
000099291 599 __ $a divulgació
000099291 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/article
000099291 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/publishedVersion
000099291 773 __ $g Setembre 2012, p. 1-1 $t UAB divulga $x UABDIVULGA
000099291 856 40 $p 1 $s 34981 $u http://ddd.uab.cat/pub/uabdivulga/uabdivulga_a2012m9/uabdivulga_a2012m9a12.pdf
000099291 973 __ $f 0001 $l 1 $m Setembre $n  $v  $x uabdivulga_a2012m9 $y 2012
000099291 980 __ $a ARTPUB $b UAB $b UABDIVULGA