Connecting customers with the company : the role of interactiveness and its effect on performanceb - Pergelova, Albena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d’Economia de l’Empresa) ; Rialp Criado, Josep dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d’Economia de l’Empresa) ; Prior Jiménez, Diego dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d’Economia de l’Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona Departament d'Economia de l'Empresa
 
Comentaris (0) | Ressenyes (0)
Enceteu un debat sobre qualsevol aspecte d'aquest document.

 Subscriure's to this discussion. You will then receive all new comments by email.

Afegeix un comentari


Un cop identificats, els usuaris autoritzats també hi poden adjuntar fitxers.
Vigileu: encara no heu definit el vostre àlies.
N/D s'usarà temporalment com a autor d'aquest comentari.
          You can use some HTML tags: <a href>, <strong>, <blockquote>, <br />, <p>, <em>, <ul>, <li>, <b>, <i>