La Influencia de las capas de elementos secundarios en la transmisión de emoción de un anuncio publicitario gráfico
Di Lorenzo, Maria Clara Caldeira Lacerda
Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
Resum: En la búsqueda de publicidades visuales más eficientes y creaciones más controladas, el estudio del impacto de las imágenes en los receptores es cada día más importante. La estética y la comunicación del mensaje no pueden ser excluyentes. Así, esta Tesis tiene como objetivo principal conocer la función de las Capas de Elementos Secundarios de un Anuncio Publicitario Gráfico en la transmisión de emociones. Para tal fin, construimos el Marco Teórico a partir de estudios de Estado Estético, Composición Gráfica, Neurociencia, Emoción Estética y Percepción Visual. Y con las informaciones adquiridas desarrollamos un experimento que nos posibilitó verificar las funciones de las Capas de Elementos Secundarios en la Composición del Anuncio y en la transmisión de emociones.
Nota: Tesi doctoral - Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II, 2011
Nota: Bibliografia
Drets: ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
Llengua: Castellà
Document: Tesi doctoral
Matèria: Publicitat ; Aspectes psicològics ; Influència
ISBN: 9788469434734

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/10803/48523


313 p, 3.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP)
Documents de recerca > Tesis doctorals

 Registre creat el 2012-10-04, darrera modificació el 2022-08-26



   Favorit i Compartir