000099456 001 __ 99456
000099456 003 __S-BaUAB
000099456 005 __20141007063618.0
000099456 008 __11031s2011   -spcad|||sm||| 000 0 spa|c
000099456 020 __ $a 9788469434734
000099456 024 8_ $9 driver $9 primocentral $9 tesisuab $a oai:ddd.uab.cat:99456
000099456 035 __ $a catuab-b1847527
000099456 035 __ $a (ES-BaCBU)b51613992
000099456 035 __ $a oai:www.tdx.cat:10803/48523
000099456 041 __ $a spa
000099456 080 __ $a 659
000099456 100 1_ $a Di Lorenzo, Maria Clara Caldeira Lacerda
000099456 245 13 $a La Influencia de las capas de elementos secundarios en la transmisión de emoción de un anuncio publicitario gráfico $c Maria Clara Caldeira Lacerda Di Lorenzo ; director: Daniel Tena Parera $h [Recurs electrònic] /
000099456 260 __ $a Bellaterra : $b Universitat Autònoma de Barcelona, $c 2011
000099456 502 __ $a Tesi doctoral - Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II, 2011
000099456 504 __ $a Bibliografia
000099456 520 __ $a En la búsqueda de publicidades visuales más eficientes y creaciones más controladas, el estudio del impacto de las imágenes en los receptores es cada día más importante. La estética y la comunicación del mensaje no pueden ser excluyentes. Así, esta Tesis tiene como objetivo principal conocer la función de las Capas de Elementos Secundarios de un Anuncio Publicitario Gráfico en la transmisión de emociones. Para tal fin, construimos el Marco Teórico a partir de estudios de Estado Estético, Composición Gráfica, Neurociencia, Emoción Estética y Percepción Visual. Y con las informaciones adquiridas desarrollamos un experimento que nos posibilitó verificar las funciones de las Capas de Elementos Secundarios en la Composición del Anuncio y en la transmisión de emociones.
000099456 540 __ $a ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs. $u http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
000099456 546 __ $a Castellà.
000099456 650 04 $a Publicitat $x Aspectes psicològics
000099456 650 04 $a Publicitat $x Influència
000099456 655 _4 $a Tesis i dissertacions electròniques
000099456 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
000099456 700 __ $a Tena Parera, Daniel, $e dir. $u Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
000099456 710 1_ $9 413 $a Universitat Autònoma de Barcelona $b Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
000099456 730 0_ $a TDX
000099456 856 41 $3 Adreça alternativa $u http://www.tdx.cat/handle/10803/48523
000099456 856 40 $p 313 $s 3524487 $u http://ddd.uab.cat/pub/tesis/2011/hdl_10803_48523/mccl1de1.pdf
000099456 907 __ $a .b18475279 $b 31-10-11 $c 31-10-11
000099456 909 __ $a acc
000099456 936 __ $a Lliure
000099456 940 __ $a UAB
000099456 980 __ $a TESIS $b UAB
000099456 998 __ $a adu $b 31-10-11 $c m $d q $e - $f spa $g spc $h 3 $i 0