000099639 001 __ 99639
000099639 005 __20141127202952.0
000099639 024 8_ $9 driver $9 artpubuab $a oai:ddd.uab.cat:99639
000099639 035 __ $9 articleid $a 0211819Xv48n2p321
000099639 035 __ $9 recercauab $a ARE-73899
000099639 041 __ $a spa
000099639 100 __ $a Viscarro Tomàs, Isabel $u Universitat Rovira i Virgili
000099639 245 1_ $a Perfil y formación de los profesionales que realizan la práctica psicomotriz en la etapa de educación infantil. El caso de las comarcas de Tarragona
000099639 242 01 $a Perfil i formació dels professionals que fan la pràctica psicomotriu en l’etapa d’educació infantil. El cas de les comarques de Tarragona.
000099639 242 01 $a Profile and training of professionals who put psychomotor into practice during primary education : a case study in the region of Tarragona
000099639 520 3_ $a El propósito de esta investigación ha sido conocer las características personales y profesionales de los docentes que realizan las sesiones de psicomotricidad, así como analizar la formación que, en materia de psicomotricidad, tiene el profesorado que la imparte. Para ello se ha utilizado la metodología cualitativa-cuantitativa, y el cuestionario ha sido el instrumento usado para la recogida de datos. La muestra está compuesta por 225 centros escolares en el transcurso de los diez años de duración del estudio. Los resultados obtenidos nos han permitido hacer un análisis comparativo y una valoración de acuerdo a los objetivos planteados en la investigación. Los resultados evidencian algunas contradicciones en lo que se refiere a la formación específica en psicomotricidad y el perfil docente del maestro psicomotricista en los centros educativos.
000099639 520 3_ $a El propòsit d’aquesta investigació ha estat conèixer les característiques personals i professionals dels docents que fan les sessions de psicomotricitat, així com analitzar la formació que, en matèria de psicomotricitat, té el professorat que la imparteix. S’ha utilitzat, doncs, una metodologia qualitativo-quantitativa, i el qüestionari ha estat l’instrument emprat per recollir les dades. La mostra està formada per 225 centres escolars en el transcurs dels deu anys de durada de l’estudi. Els resultats obtinguts ens han permès fer una anàlisi comparativa i una valoració d’acord als objectius plantejats en la investigació. Els resultats evidencien algunes contradiccions pel que fa a la formació específica en psicomotricitat i el perfil docent del mestre psicomotricista en els centres educatius.
000099639 520 3_ $a The aim of this research was to examine personal and professional characteristics of teachers who teach psychomotor and to analyze their training. The research methodology employed was quantitative-qualitative and the instrument used to collect data was the questionnaire. The sample consists of 225 schools during the course of ten years (the research took ten years to carry out). The findings have made possible to make a comparative analysis and an assessment related to the objectives of the research. The outcomes show some contradictions regarding specific training in psychomotor and profile of teachers who impart psychomotor in schools.
000099639 540 __ $9 info:eu-repo/semantics/openAccess $a Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. $u http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
000099639 546 __ $a Castellà
000099639 599 __ $a recerca
000099639 653 1_ $a Psicomotricidad
000099639 653 1_ $a Perfil del profesorado
000099639 653 1_ $a Formación en psicomotricidad
000099639 653 1_ $a Escuelas de educación infantil
000099639 653 1_ $a Psicomotricitat
000099639 653 1_ $a Perfil del professorat
000099639 653 1_ $a Formació en psicomotricitat
000099639 653 1_ $a Escoles d’educació infantil
000099639 653 1_ $a Profile of teachers
000099639 653 1_ $a Psychomotor training
000099639 653 1_ $a Elementary schools
000099639 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/article
000099639 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/publishedVersion
000099639 700 __ $a Antón Rosera, Montserrat $u Universitat Autònoma de Barcelona
000099639 700 __ $a Cañabate Ortíz, Dolors $u Universitat de Girona
000099639 773 __ $g Vol. 48, Núm. 2 (juliol-desembre 2012), p. 321-344 $t Educar $x 0211-819X
000099639 856 40 $p 24 $s 1488664 $u http://ddd.uab.cat/pub/educar/educar_a2012m7-12v48n2/educar_a2012m7-12v48n2p321.pdf
000099639 973 __ $f 0321 $l 344 $m juliol-desembre $n 2 $v 48 $x educar_a2012m7-12v48n2 $y 2012
000099639 980 __ $a ARTPUB $b 42103 $b UAB $b EDUCAR