Articles publicats

Articles publicats 1 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
9 p, 590.6 KB La tecnología del «EyeTracker» en adultos mayores : cómo se atienden y procesan los contenidos integrados de televisión / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Las personas mayores son grandes consumidores de los medios, especialmente la televisión (TV), donde el spot convencional se combina con formatos publicitarios introducidos en el programa que no rompen su continuidad: la publicidad no convencional (PNC). [...]
Elderly people are major consumers of the media, especially of television, which combines conventional commercials with advertising formats included in the programme that do not break its continuity, unconventional advertising (UA). [...]

2015 - 10.3916/C45-2015-08
Comunicar, Vol. 23 Núm. 45 (julio 2015) , p. 75-83
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.