Documents de recerca

Documents de recerca 23 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
295 p, 2.1 MB Student interaction during group work in a multilingual university setting : suggestions, epistemic orientations and scaffolding behaviors / Deal, Mandy ; Moore de Luca, Emilee, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Esta tesis, enfocada des del análisis de la conversación, examina la interacción entre estudiantes universitarios que, como parte de una asignatura impartida por la autora, participan en un trabajo grupal fuera del aula y sin la presencia de la profesora. [...]
This thesis consists in a conversation analysis (CA) of interaction among university students engaging in group work outside of the classroom, without the physical presence of a teacher, as part of a subject taught by the author. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
12.
76 p, 1.7 MB La incidencia del bilingüismo en el campo de la traducción / Ortega Rodríguez, Xavier ; Kelso, Fiona Megan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El presente Trabajo de Fin de Grado tiene como objetivo averiguar de qué manera el bilingüismo determina el resultado de una traducción, independientemente del grado de especialización de un texto en particular. [...]
El present Treball de Fi de Grau té com a objectiu esbrinar de quina manera el bilingüisme determina el resultat d'una traducció, independentment del grau d'especialització d'un text en particular. [...]
This end-of-degree project aims to find out how bilingualism determines the result of a translation, regardless of the degree of specialization of a specific text. In other words, we will analyse to what extent the 'purely bilingual subjects' (i. [...]

2016
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  
13.
63 p, 1.7 MB Acerca de la oposición imperfecto / indefinido en los manuales de E/LE / Pavon Martí, Neus ; Rodríguez Sellés, Yolanda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La dificultad que supone la oposición imperfecto / indefinido para los aprendices de E/LE es de todos conocida. Algunas propuestas se sustentan sobre la base de la noción de aspecto léxico y sobre las predicciones que se siguen de la llamada Hipótesis del aspecto. [...]
La dificultat que suposa l'oposició imperfecte/ indefinit per als aprenents d'E/LE és per a tots coneguda. Algunes propostes es basen en la noció d'aspecte lèxic i en les prediccions de la hipòtesi de l'aspecte. [...]

2016  
14.
25 p, 1.1 MB Third language acquisition : cross-linguistic influence from L1 and L2 / Duhalde Solís, Javiera Paz ; Capdevila i Batet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Third Language Acquisition (TLA) has recently drawn the attention of many scholars (Hammarberg 1998, Bardel & Falk 2010, among others) who have had to face many inconsistencies surrounding this new subject of study. [...]
Tercera llengua d'adquisició (TLA) recentment ha cridat l'atenció de molts investigadors (Hammarberg 1998, Bardel & Falk 2010, entre altres). Aquests investigadors han hagut d'afrontar moltes inconsistències al voltant d'aquest nou camp d'estudi. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  
15.
63 p, 1.3 MB Refusals of offers by catalan learners of english / Fruitós Cortijo, Montserrat ; Curell, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This is an interlanguage pragmatics study dealing with refusals of offers by Catalan EFL subjects (ILC) compared to those made by British (NSE) taken from Aksoyalp (2009). The research questions are to know what strategies ILC use while performing refusals of offers and to determine if they achieve a native-like frequency. [...]
Estudi de la pragmàtica de l'interllenguatge basat en com rebutgen les ofertes en anglès els natius Catalans (ILC) comparats amb els anglesos (NSE) (dades obtingudes d'Aksoyalp, 2009). Les dades dels ILC s'obtenen amb un DCT i són codificades seguint la classificació de Beebe et al. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  
16.
44 p, 1.0 MB "Més enllà de l'anglès" : pre-producció, producció i postproducció d'un reportatge audiovisual / Hernández Anguita, Irene ; Llinés, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Més enllà de l'anglès" és un reportatge audiovisual que explica les raons per les quals la societat estudia idiomes: per motius laborals, econòmics o culturals. El panorama de l'estudi d'idiomes ha canviat molt en els últims anys, l'anglès ja no és l'únic protagonista i la demanda d'alemany, rus i xinès està en auge. [...]
"Més enllà de l'anglès" es un reportaje audiovisual que explica las razones por las cuales la sociedad estudia idiomas: por motivos laborales, económicos o culturales. El panorama del estudio de idiomas extranjeros ha cambiado mucho en los últimos años, el inglés ya no es el único protagonista y la demanda de alemán, ruso y chino está en auge. [...]
"Més enllà de l'anglès" is an audiovisual report that explains the reasons why people study languagues: for business, economic or cultural reasons. The situation of the study of foreign languages has changed a lot in last years, English is no longer the only protagonist and the demand of German, Russian and Chinese is booming. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
17.
37 p, 589.8 KB Transfer in the acquisition of ECM clauses by catalan learners of english / Náger Duch, Núria ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The syntactic structures in our L1 and those in a L2 can sometimes coincide, but this does not always occur. Hence, some of the errors that L2 learners make result from making a parallelism of the mother tongue, and when this occurs we deal with 'transfer' errors. [...]
Les estructures sintàctiques de la nostra primera llengua i les d'una segona poden coincidir, però no sempre és així. Per tant, alguns dels errors que cometen els aprenents d'una segona llengua es produeixen pel paral·lelisme de la seva llengua materna, i quan això passa lidiem amb "errors de transferència". [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
18.
31 p, 484.6 KB Teacher's role in the classrooms : enhancing second language learners' motivation / Domingo Mas, Aina ; Reeves, Alan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Motivation has always been a topic of debate in relation to second language acquisition. It is clear that the teacher plays a major role in student motivation within the educational field. The purpose of this paper was to describe and analyze the strategies used by the two research subjects of this study. [...]
La motivació ha estat sempre un tema de debat en relació a l'adquisició d'una segona llengua. És evident que el professor juga un paper molt important en quan a la motivació de l'alumnat dins del camp de l'educació. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
19.
28 p, 480.8 KB Is "the younger the better" the profile of the successful English language learner? / Rodríguez Laveda, Adriana ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper seeks to explain why the phallacy of "the younger the better" does not apply in Catalan schools as their limited-input situation does not allow students to take advantage of the benefit that starting at an early age has in naturalistic language settings. [...]
Aquest treball busca explicar perquè la fal·làcia que defensa que com abans es comença a aprendre una llengua, millors són els resultats no funciona a les escoles públiques catalanes ja que l'exposició a la llengua estrangera és limitada i per tant no permet als joves estudiants aprofitar-se dels beneficis d'aprendre una llengua en un context d'immersió. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
20.
40 p, 264.0 KB Language knowledge and earnings in Catalonia / Di Paolo, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Raymond Bara, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
This paper investigates the economic value of Catalan knowledge for national and foreign first- and second-generation immigrants in Catalonia. Specifically, drawing on data from the "Survey on Living Conditions and Habits of the Catalan Population (2006)", we want to quantify the expected earnings differential between individuals who are proficient in Catalan and those who are not, taking into account the potential endogeneity between knowledge of Catalan and earnings. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2010 (XREAP ; 2010-7)  

Documents de recerca : 23 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.